Igazából nem is ezt akartam leírni előbb, mert egész úton, míg a buszon ültem s fülembe a Petőfi nyomta a zajt, az zizegett, hogy LE VAGYTOK TI SZARVA...
Mármint ti, sokmilliónyian, akik panaszkodtok, sajnáljátok magatokat, skype-oltok a külföldön élő gyerekeitekkel, kurvára nem jöttök ki a fizetésből, már ha van munkátok, vagy eszitek a kefét a narancsbirtokon hűbérrobot közben, de a tespedt és megfáradt valagatokat basztatok felemelni és elmenni az urnáig hatodikán!
Leszarom az indokaitokat!
Erre bazdmeg nincs mentség!

Mondom, ez kattogott agyam helyén, míg ültem a buszon, s most, hogy hazaértem, itt fogad egy hír, miszerint bazdmeg, nagyobb a szar, mint azt ember el bírná képzelni.


Szóval, nem is tudom, sírva röhögjek? Vagy hagyjam az egészet ennyiben? Ha ennyi barom van, akik megvezetve elmentek szavazni s tették amit az agyuk helyére engedett orbánviktor nevű vírus parancsol, s még annyi bűnös senki, aki meg lusta fasz volt felemelni picsáját és elkúszni a szavazóhelyiségig és tenni amit tehetne, de ahhoz is barom, mert szart rá, és az annyi, aki meg elment és nem náciállat hanem hisz a demokráciában, és arra szavazott, akinek egyedül kvalitásuk s esélyük lehetett volna változtatni a dolgon, tehát ha ez a hazánk jelen leosztása, akkor én mi a retket tegyek? 
Nem, nem általában kérdem, én ahhoz buta vagyok. Magamról kérdezek. 
Adjam fel?

Lószart. Buta vagyok én ahhoz. Mert egy ilyen tetves állat miatt én nem adhatom fel, ha az, ami megoldhatatlan, lehetetlen, ha a túlélhetetlen nem állított meg, akkor ez a barom sem fog.
De nem miatta. Semmit nem teszek miatta. Ugyan, egy pörsenésnyire sem számít, onnantól, ha eltakarodik, csak a Memento Park-ban lesz helye, az emlékezetemben tuti, hogy nem -hiszen ott csak a pozitív dolgok maradnak meg, ez a túlélés szerves része nekem, 10% aggyal nem is lehet másképp-, szóval csakis magam miatt nem állok meg.
Mint a cápa.... ha megállok, meghalok.

Ergo csinálom tovább.


A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr938243032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

265594 2014.04.13. 20:55:41

Azért az annyira érdekelne, hogy az ilyen posztjaimat ki az a narancsagy aki rendre bemínuszolja!? Szóval, bátorság!

13118 2014.04.13. 21:02:51

gondolod, kérdés lehet, hogy a faék miért olyan egyszerű? :))

265594 2014.04.13. 21:11:43

Jóvanna, én azér mégis... hátha bátor leginy az mihaszna!

180524 2014.04.14. 09:05:31

Uramisten! Ennyi barmot... "Ugyi, reményt látunk minden munkájában és jövőjében egyaránt...." Kiében, te hülye, kérdezném én, de minek... Kedves Talema, hasonló postot készülök írni, még érik, de az biztos, hogy: Ez egy csodaország, a boldogság non plus ultrája itt mindennapos érzelem, a vak jövőbe vetett hit-remény-szeretet maximumon, a jólét már a holdat veri, rezsi mán nincsen is, a gaz bankokok letiporása elvégezve, bűnös meg bűnözés se nincsen ebbe' a kánaánba', oszt még órákig sorolhatnám a keleti szél hozta boldog jövő kék madarának orcákra történő sugározását, basszameg... (láttalak suhanni a mocidon (fb), egy közös ismerős jóvoltából. asztamindenit, klassz voltál) :-))

265594 2014.04.14. 12:02:11

Ugye, milyen édesek? De tényleg, ezek szerencsétlen hívek... a narancsrendszer s személyesen orbánviktoristen hívei. Itt nem kell bizonyíték, nem kell semmi valódi, elég csak a hit, melyet táplálhat maga a zisten s melynek záloga a valahová_tartozás maga. Ostobák s kihasználja ezt az őket legalább annyira gyűlölő -mint minket, szabadokat- istenük. A lényeg ebben nem is róluk szólt most nekem, hanem a választások eredményében, melynek okozója a sok felnőtt, kötelességére köpő, de panaszkodó humanoid. Írd ki magadból! Nekem ez használ. :) Tényleg láttál? Hmmm.... híres vagyok... :D De az még nem az énmocim, mert az még mindig nem ért ide,az egy kölcsönmoci volt a bauizében...

337972 2014.04.14. 13:13:32

Gondoltam, hogy hallgatok, de inkább nem! Rég olvastam ilyen mocskos szájú irományt! Szégyellhetnéd magad!

265594 2014.04.14. 13:22:01

Huh, Czibulya, drága! Már azt hittem valami lényegit akarsz mondani, de sajna, nem. Ja, és örülök, hogy kötelező olvasmánnyá lettem... vagy mégsem? Akkor meg miért is olvasol, ha nem tetszik? Nehéz ügy az önálló döntéshozás s annak felvállalása, ezt elhiszem. :D

337972 2014.04.14. 13:34:43

Biztos félreérthető voltam! Felőlem aztán az a véleményed, ami! Lényegit mondani? Mihez? Véletlenül idekattintottam és ez a kocsisokat megszégyenítő útszéli stílus lemerevített! Főleg egy hölgytől? Véleményem változatlan és önálló! Szégyellhetnéd magad, hogy ilyen hangnemet megengedsz!

265594 2014.04.14. 13:54:07

:D Ismétlem, lényegit vártam, mert az a fontos amiről szól ez. A stílusom ebben ahogy mondod, kocsisokat megszégyenítően útszéli, sőt, továbbmegyek ordenáré. De ez van. Kiakadtam s eszemben sincs daganatot növeszteni frusztrációból, legalábbis ilyenben biztosan szó szerint leírom a gondolataim, amikor a hazámat érintő kérdésben ennyi múlik a sok idióta nemtörődömségén. Szégyellje magát az, aki lusta volt elmenni szavazni. Én nem szégyellem magam, nincs miért. Az viszont ettől független tény, ahogy eddig sem, ezután sem ez lesz a stílusom, kivéve, ha ilyen helyzet adódik. S azt is ismétlem, nem kötelező olvasnod!!!! Nevelni akarsz? Keress mást,mert itt, ebben nem lesz sikerélményed, drágaszágom! :D

138137 2014.04.14. 13:57:30

És SZERINTED mit kellett volna tenni, ha elmegyek az urnáig? (Mert én tudom, és meg is tettem, csak kíváncsi vagyok, hogy SZERINTED mit kellett volna tenni....mert akkor annak fényében én is mondok neked valami szép kacifántosat....) Mi lenne, ha a továbbiakban csak olyant tennél, aminek értelme is van, ami VALÓBAN MEGOLDÁS, és nem csak politikai oldalak néphülyítése, mint egy értelmetlen, előre eldöntött választás egy másik államban? Csak úgy kérdem...

265594 2014.04.14. 14:50:23

Drágám! Leírtam, de akkor ismétlem, egy dolgod van, elmenni s szavazni. Ennyi. Ez kötelesség. Az, hogy KIRE/MIRE szavazol, az már mindegy, illetve dehogy, de ebből a szempontból teljesen irreleváns, mert csak az a fontos, hogy megtedd e jogod s kötelességed, mert csak ha nagy százaléka tette meg a megteendőt a választásra jogosultaknak, lesz valósághű az eredmény. Az utolsó bekezdésed nem is értem... de ennyi baj legyen... :D

320591 2014.04.14. 15:06:08

Nem igazán értem, hogy a Te egészségügyi ellátásod és a személyes küzdelmed miért Orbán-függő? Az én tapasztalatom szerint - hála az égnek! - a még itt maradt orvosaink minden tudásukkal azon dolgoznak,, hogy erőt leheljenek az emberekbe mind fizikálisan, mind mentálisan! Ennek a felháborodásnak olyan gyurcsányista felhangja van. Tudod, a lófasz valahogy nem illik a szádba! A gazdi meg még mindig hülye. Nem kicsit. Nagyon!!!! ..és szemét is, ha képes arra, hogy téged és a veled sorsközösségben élőket így megvezessen! Mehetne már ebből az országból a picsába, ha az EU-ba még nem akar...

265594 2014.04.14. 15:55:56

Én nem értelek téged... nem kicsit, nagyon... ha már... :D, kedves Quick! Igaz, hogy sérült vagyok, súlyos mozgássérült, igaz, hogy fel vagyok háborodva orbán elmebetegségén -vagyis az nem érdekel, de az, hogy ezzel együtt vezethet egy országot. ám e kettő ez esetben teljesen független egymástól. Igaz, igaz, de semmi közük egymáshoz ebben a posztban. A provokatív mondatod nem is elemzem, mert értem én, csak... http://thn7.iwiw.net/0601/club/00/31/06/91/2/club_3106912_1292862324194_profile ... mert mint mondtam, nem szoktam ezzel a stílussal írásban élni, csak e helyzet ezt hozta ki belőlem. Amúgy meg igen, ezen kívül, ha úgy veszem a küzdelmem mégiscsak összefügg az orbáni diktatúrával, mert a kórházak jelen állapota az orvoshiány, a nemvizitdíj fizetős alapellátás ötlete, a várólisták hossza és sorolhatnám, akár érdekes is lehetne, de ezeken nem hergelem magam, ám a karakterértéken azonos választópolgár meg nem mozdulásán igenis kiakadok. :)

320591 2014.04.14. 16:13:55

Karakterétéken azonos választópolgár? Az milyen (azon túl, hogy "lusta fasz volt felemelni picsáját és elkúszni a szavazóhelyiségig és tenni amit tehetne, de ahhoz is barom, mert szart rá," - idézet tőled, fent)? Kifejtenéd ezt egy kicsit bővebben, hátha okosabb leszek...

265594 2014.04.14. 17:18:35

Karakterértéken azonos választópolgár? Te, meg én, meg a szomszéd, meg mindenki, aki adót fizet, TB-je van -ami már szintén adó, s nem jár érte semmi-, magyar a bejegyzett állampolgársága, 18. életévét betöltött ember. Sem több, sem kevesebb. Ennyi. Igen, az idézet pontos, és igen, tőlem van, mert abban arról beszélek, aki az előbb vázolt csoport tagja, de nem élt a választás jogával.

320591 2014.04.14. 18:10:01

Vicces lehet, amikor egy kávézó teraszán ülsz a barátaiddal vagy esetleg a szomszédoddal, aztán magatokról szólva így sóhajtasz fel: "Mi aztán igazán értjük egymást, mert ugyebár karakterértéken azonosak vagyunk..." Így csak egy olyan politikus, vagy politológus fogalmaz, aki az ostobaság páncélja mögül nézi a világot... A döbbenetes számomra az, hogy Te meg ezeket a kifejezéseket szolgaian átveszed és alkalmazod... Innentől kezdve én nem vagyok kíváncsi tovább semmire amit mondani akarsz... valahogy nem érzem magam ehhez elég karakterazonosnak!!!!

265594 2014.04.14. 18:24:21

Átveszem? :D Az életben nem hallottam még, de ahogy mást sem, nem kell elhinned. Ilyen beszélgetés egy kávézó teraszán? Nagyon életszerű példa.... :D

13118 2014.04.14. 19:41:34

talema: magadba zuhanhatsz, Quick innentől kezdve nem kíváncsi a mondandódra. :)))

265594 2014.04.14. 19:55:35

Hmmmm! No igen. Sírok is, hiszen ismét kiestem a kötelező olvasmányok sorából valakinél.... mi lesz így velem, hisz eddig -2004. óta- csak nekik írtam. Hüpp...
süti beállítások módosítása