TEPrev - 6

2014.05.14. 12:27

Ma reggel megint 5kor keltem, elég álmos voltam, mert tegnap sokáig –majdnem fél 10ig- Kívülállók-at néztem, de megérte!!!, úgyhogy kicsit morcos voltam, de így legalább BudaMarcit első pillanattól figyelemmel kísérhettem a Petőfin.
Délelőtt itt volt Fanni, aztán jött a támogató szolgálattól Kriszti, majd a gyógytornászok, hogy amint kikerült a drén a sebből, felállítanak. Mert ha palackba menne a cucc, akkor azzal együtt is lehetne ezt a manővert végrehajtani, de mivel központi szívóra vagyok kötve –vagyis a sebből egy olyan palackba megy a vezeték, amibe a fali hálózati szívórendszer adja a vákuumot, így minden hóbelevanccal együtt gyakorlatilag rögzítve vagyok- meg kell várni amíg az kikerült, s utána kiül, feláll, sétál… ha el nem ájulok, persze.
Jött Zsuzsi, a kötözős, megint elnosztalgiáztunk az első időkről, hiszen ő volt az egyike azoknak, akik első pillanattól részesei utamnak, majd leszedte a kötést, jó nagy kupac, egy merő dzsuva gézt, elvágta a drén varratát, majd kihúzta a csövet, lefertőtlenítette a sebet –mely nem sokkal nagyobb, mint volt, aztán visszacsomagolt, már szabadon. Azt mondta, ma még átvérezhetem a kötést, ezért egy dekulepedőt hagyott itt, de az normális.
Ezután tetterővel gazdagon vártam a gyógytornászokat.

Jöttek is, kicsi integetés lábujjakkal, lábfejekkel –már amelyik képes rá-, aztán felülés….
Felültem.
Felálltam.
A szomszéd ágy 80 cm-re van tőlem, odáig elmentem!!! És visszatolattam!!!
Leültem.
Lefeküdtem.

ÉS NEM FÁJT!!!

Úgy elfáradtam, hogy afalaggyaamásikat… höhö… de NEMFÁJ!!!!!!!!!!!!!




Most volt itt Tanár úr, rákérdezni, hogy hogy vagyok, és alig bírtam magammal, hogy ne zengjek ódákat az állapotomról, de látta Ő is, hogy mi a helyzet s mondja, hogy "Hát, lehet, hogy akkor már hamarabb is elhihettem volna, hogy ez tényleg nincs rendben!"

Nos, én  meg most azt mondom, spongyát rá!!
A lényeg, hogy most ez tökéletes!!! Éljen...öööö éljek!!!! Höhö...

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr278243058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

58395 2014.05.14. 13:45:52

Én azért egy kicsit durci lennék, már azért is, mert neked fájt, ő meg csak nem hitt neked... Vagyis ezzel minimum "tartozott"... Remélem "tanult" belőle... Nagyon örülök, hogy elmúlt a fájdalom, és jól érzed magad....:-))))))))))))

265594 2014.05.14. 15:20:12

Köszönöm! :D
süti beállítások módosítása