TEPrev - 12.

2014.05.20. 15:41

A napokban, tehát igazán nem ma, hanem egy-két napja már, elkezdtem fájni. Lapítottam, mint sz@r a fűben, egyrészt mert nem vagyok hajlandó elrontani az eufóriám, az általam fennen hangon sikeresnek hirdetett műtét feletti elégedettségemben, másrészt nem úgy fáj, mint annak „kellene” –lósz@rt kellene, hanem amint az sztenderd vagy mi a retek, na-, úgyhogy inkább csak mintegy kívülállóként –bakker MisFits, ugye… hüpp- elemeztem a történéseket.
S ma reggelre, vagy még éjjel volt? tudja a retek, szóval rájöttem, így, (műtét után) nyolcadik naposan bizony teljesen reális, hogy húzódik a varrat és ezt érzem én egyre fokozódó erősséggel egy ideje.
Minden reggel idejön Tanár úr, és megkérdezi hogy vagyok. Azt mondta mutat majd röntgent, hogy lássam a vápám helyre kerülésének tényét, és ma arra is rákérdeztem, hogy mikor lesz varratszedés, mert ugye, nem visznek varratokkal Visegrádra??
Nos, kellett nekem belekérdezni megen a lecsóba, hogy maradjak a megszokott képzavaraimnál, ugye…
Emígyen hangzott a válasz:
- Csütörtökön reggel, mielőtt a betegszállító elviszi, mert olyan kacifántos varrat lett, hogy annak a kiszedését nem bízom másra, én is jelen akarok lenni a varratszedésnél!
Okosan néztem s ismét próbáltam iciri-piciri lenni az ágyba benne…. s folytatta:
- Tovafutó varrat, de az is három részletben, közbe-közbe egy-egy jókora csomóval. Nem lesz egyszerű kiszedni.

Öööö…. nem lesz egyszerű KISZEDNI??? Nem lesz egyszerű TUDNI RÓLA, hogy a nem_egyszerű kiszedési procedúra éppen zajlik… bakker… hogy én nem tudok semmit, de semmit egyszerűen, szimplán megjátszani…
Persze ez a pesszimista olvasata ennek, az optimista, vagy talematikus: én mindent, de mindent megpörgetek kicsit, hogy ne fulladjon unalomba az amúgy eseménytelen életmaradékom.
Ugye?



Bakker.

/Varratszedő mütymütyök ehun laknak, e/

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr138243072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása