TEPrev - 50.

2014.06.27. 13:57

A takarítóknak minden alkalommal alá kell írniuk a szobákban az ívet, mellyel igazolják az elvégzett munkát. Most éppen -a kedves takarítónő van ma- bejött s ahogy írta alá éppen, morfondíroz magában s halkan mondja: "Írjam alá, persze, de még egy tollat sem adnak, nekünk kell venni,én ugyan nem veszek, csak nem szólnak rám megint, mert ceruzával írom be!"

No, ezt én hallottam, s előkaptam a Szolidaritás tollam és átadtam neki, hogy innentől használja ezt! :)

Háhááááá!

...ééééés van máááásik!!!




Hétfőn lesz a röntgen, megkérdeztem ismét egy orvostól, aki most már tényleg megnézte s kiderült, ki sem volt írva, így most megtette, s el is mondta, hogy mikor lesz a vizsgálat.
Ültem itt az ágyban és eccercsak belém hasított a tudat, hogy király, hogy már nem kapok Clexane-t, de mi a retek lesz az érszűkületes illetve érszegény –lágyrészvesztett- lábammal? Hiszen a kórelőzményem alapján illetve a János zárójelentés szerint is, ha vége a Xarelto… ja, nem, itt olyan nincs.. ha vége a Clexane-nak, akkor vissza ,kell állnom az Aszpirin Protect vagy Asactal szedésére.
Nos, tsókolom, nekem nem van agyam… tehát … elfelejtettem –ezt is- de eszembe jutott –ez szerencsére, bakker-, úgyhogy szóltam a nővérnek. Nővér aszondi, kapjak el egy orvost. Ez jogos, úgyhogy meg is tettem.
Elmondtam, kiírta, s ebéd előtt meg is kaptam egy levéllel, mert ezt nem hoztam magammal otthonról.

Olyan nincs,hogy mi lett volna, ha… de mi a retekért a „betegnek” kell ismernie a gyógyszerelési protokollt, mikor ott az összes papír és aki nem ezerszer szabdalt már szanaszét, az nem is ismerheti az ilyen kötelmeket? Azzal mi van?

Most meg készülök, mert koncerten van jelenésem este.
Egy vicc (most hallottam, remélem, jól jegyeztem meg…. höhö):

-Nálam járt a jó tündér és azt mondta, választhatok. Nagyobb melleket vagy jobb memóriát akarok?
-És, mit választottál?
-Nem emlékszem… hehehe….

No, akkor készülök. És nálam akkor mit b@szott el ez a retek jó tündér?
Vagy engem meg sem kérdezett??

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr298243152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása