TEPrev - 53.

2014.06.30. 14:36

Hogy meglett este a vizsgálatkérő lapom, így reggel –mikor negyed 8-kor- behozta a reggelimet A_FERI-, megkérdeztem, hogy hogy lehet bejutni a rtg-rendelőbe, mert ott még sosem voltam, s torna után, mely 7:30-kor kezdődik, pont odaérek időre, de nem tudom, mi a rendje itt ennek. Kikapta kezemből a lapot, elment a cél felé, én odaálltam a tornaverem ajtaja elé és vártam. Cilit is meg A_FERIt is. Utóbbi jött előbb, hogy mondván: legkorábban háromnegyed nyolckor tudnak fogadni, vagy torna után.
Oké.
Jött Cili, elmondtam neki mi a stájsz, ő meg azt, hogy most vagy soha, hiszen ma nem fog ráérni egy percre sem később, múlt héten cs-p szabin volt, holnap meg Semmelweis nap, így az is kiesik, tehát torna, aztán 8:00 –ahogy ki is van írva végre- röntgen.
Bementem, 50 ebből, harminc abból, erős minden, semmi nem fáj, de sokkal erősebbnek kell lennie.
Épp végeztünk, mikor mint egy fúria –nem túlzok- ront be a tornaverembe a –mármegintágyatakarcserélni- nővér, ezzel: „Hogy akar így hazamenni? Mit keres itt? A röntgenből telefonáltak, hogy ott kellene lennie!” … édes mosoly elő „8:00-ra vagyok kiírva, s most –ránéztem az órámra, mely egy kicsit siet- 7:53 van, tehát pontosan megjelenek a vizsgálaton. Ja, és miért nem kaptam meg tegnap napközben a lapot?”
Erre a válasz: „Na, menjen!”
Hmmm…
Átmentem a röntgenbe –ami itt egy kanyart leszámítva a szomszéd helyiség-, de kiírva nincs semmi –ezért kértem meg A_FERIt, hogy kérdezze meg mi van, de mint látszik, nem kellett volna- és ahogy kopogtam volna, nyílt az ajtó, s jön ki az asszisztens. Rögtön mondtam neki, hogy nem én kavartam, itt vagyok időre, tornám volt, kiderült, A_FERI azt az infót adta neki, hogy 8ra kell mennem valahová, ezért szeretnék korábban bejutni oda. De így, hogy pontosan érkeztem, minden rendben.
Rákérdeztem a filmre, azt mondta ezt az orvossal kell megbeszélni, ő csak előhív, miegymás. Oké.

………………………………………..

Itt a helyemen aztán egyszer bejött A_FERI s kérdeztem tőle ezt. Azt mondta, „Jaj, bocs, én így értettem!”…. ühüm. Oké ez, úgyis megyek haza, csak így tovább. :)

...............................................................

Vártuk a vizitet, de milyen érdekes, ma sem volt… vagyis valami olyasmi talán, hiszen két doktornő bejött, betolták a kórlapos kocsit is, majd az egyik beteget –akihez egyenesen odamentek s rá sem néztek másra- leoltották, mert elfelejtette, hogy a cipője miatt hová kellene mennie, aztán testületileg kivonultak.
Mi, többiek –jelenleg az ötágyas szobában négyen vagyunk, tehát mi, többiek, hárman- csak néztünk, mindegyikünknek van folyamatban orvossal intézendő dolgunk, s ígéretünk, hogy majd a viziten információt kapunk, csak ültünk és néztünk.

Annyit sikerült kinyomoznom, hogy talán lesz valami tím (team… ülővizit), ahol talán vagy ma vagy soha végre megnézik a felvételem s megtörténik annak a kiértékelése. Semmit nem számít már, de itt kérem rend van, tehát anélkül ugye haza nem mehetek. (Dehogynem.)

Ha eddig senkit nem érdekelt, hogy mennyire van összetörve a csontvázam, akkor most már csak kérem azt a retkes pöcsétet és itt sem vagyok.

Elmentem fizikóra, de nem kapok már kezelést –mert ugye itt rend van csak elfelejtettek tájékoztatni erről-, majd nyak- és válltorna, aztán visszajöttem ide.

Holnap ünneplik magukat az intézet dolgozói, így nem lesz itt semmi. Aztán megyek haza. A texos bevásárlást leadtam, csütörtökön oda is ér. Helyes.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr358243156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

265594 2014.06.30. 14:39:56

Ja, most egy órája és mint kiderült, még egy órán át, nincs áram. :)

188867 2014.06.30. 21:56:03

Annó a 70-es években szent borzalommal hallgattam, apám, anyám 50-es évek beli történeteit. Most miért érzem magam azokban a mesékben? De sebaj Te hazamész, utána meg...mint a filmben: A rehabilitáció lezárult felejtse el! Ps: a 42 ben irtál két félmondatot. Éjjel zsinat volt, de ez nem érdekes. Az viszont, ami utána történt vérlázító! És kész, semmi utalás utána. Nagyon piszkálja a csőröm(de tényleg), de ha nem hát nem.

265594 2014.07.01. 09:21:13

Nem véletlenül nem írtam le... ide. Ellenben a betegelégedettségi kérdőívre névvel beírom. A "vérlázító" egy enyhe kifejezés... és csak a pontos infó miatt: nem a megintágyatakarcserélni kedvesnővér, hanem a eznembalesetihanemrehabilitációittnememelgetünkágyat nővér volt. S nem velem, hanem egy tökéletesen kiszolgáltatott nénivel. Aztán persze miattam állt meg a kezében a néni bugyija, s fagyott meg körülötte a levegő, de nem velem szemben vetette be minden empátiáját és a nővériskolában tanultakat ez a méltán szaktekintély, hanem a nénivel, amit én nem bírok szó nélkül hagyni. De itt sem kritizáltam, nem voltam durva -dehogy, hiszen a státuszt, mely itt a_nővér, tisztelem- csak kérdeztem. Ha megkaptam a papírjaim, itt kitöltöttem amit ki kell s hazamentem, leírom azt is.

188867 2014.07.01. 15:37:52

Valami ilyesmire gondoltam. Várom(mint te a hazaérkezést)

265594 2014.07.01. 15:56:55

Akkor nagyon várhatod. :) Én, ennek örömére most aludtam vagy két órát. :D
süti beállítások módosítása