'15- 6.

2015.04.07. 19:37

(5.)
Tél van, de ezt mondtam már.
Reggel kartorna volt -szokás szerint- majd kaptam a derekamra kezelést -mert most hasra tudtam feküdni-, és fekvőtorna aztán egyéni Zsuzsival.

Mint kiderült, Zsuzsi nem tudta, milyen sérüléseim voltak eredetileg. Illetve a folyamatot sem ismerte, és nekem meg ez volt új. 
Utána pedig egy ma első napos beteggel beszélgettünk ugyanerről.

Kuriózum, állatorvosi ló - humánortopédiai Samu vagyok... szééép karrier.

Nagyon elfáradtam, nyilván azért is, mert éjjel cirka egy órát aludtam, hiszen megnéztem a Rádió című filmet.
Öregszem. Illetve öreg vagyok, stabilan és kitartóan minimum 14 éve, de úgy bőgtem, hogy a faladtaamásikat....




Holnap lesz víz.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr48243406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása