Lymphoedema aktuálisan - 3.

2015.06.04. 16:22

EDDIGLEN VALA KETTŐ NAP.

Ma majdnem sikerült ötkor felkelnem és ahogy szedelőzködtem észrevettem, hogy a tegnap megállapított remek fáslizás mégiscsak hagyott nyomot, hiszen az ééérdekes alakú lábszáram különösen ééérdekes alakú kurflijában -melynek anatómiailag nem van ottan létjogosultsága, de általam megjárt kanossza okán meg de...- igen nagyon vörös a leheletvékony érzéketlen és végtelenül érzékeny -nem, ez így nem ellentmondás, de még mennyire nem- bőrfelület.
Tehát amint beértem, rögvest mondtam is a terapeutámnak, hogy szeretett és remekül teljesítő lábam szakszervezeteként jeleznem kell, az a néhány négyzet-centiméternyi terület kiemelt figyelmet kíván.
Melyet meg is kapott aztán, több réteg vattamizé -bélésfásli, mely rugalmatlan és puha s csak ilyesmire szolgál- képében, hogy védett legyen az a terület a betonfásli szorításától.

Doktornő kérésére leadtam a dossziémat, melyben az összes zárójelentésem, ambuláns lapom, ilyen-olyan amolyan javallatom, mocim papírjai vannak, mert a zárómhoz kell némi doku, ráadásul egy recepthez meg kell keresnie a konkrét utalást a beteganyagomban, s holnap megyek utoljára. Ugyan a zárómat nem fogom megkapni valószínűleg, majd azt kiküldik postán, de a jegyzetekhez kell az anyagom.

Aztán leültem a büfénél és mivel már későn volt, nem mertem kávét venni, így csak vártam. Éppen telefonon beszéltem egy roki barátommal, mikor megláttam valakit s ezért sajna hirtelen el kellett búcsúznom a vonal túlsó végén lévő Sanyitól.
Arcán széles mosollyal ott állt előttem András! (Utoljára ITTENDE említém...)
Már nyugdíjas, de bejár úszni még és bevitt az egykori munkahelyére, amolyan nosztalgiázás céllal, hiszen én imádtam ott lenni. 
Megmutatta a legfrissebb alkotását, mely neve asztali ciklomány.

No, nyelvújítás rulez!!! 
Ciklon - hiszen tüdőkapacitás és koordinációs képesség javítására szolgáló segédeszköz lévén a mű így e szóból képzett az eredmény: ciklomány. Mint bizomány, vagy tokmány... és hát asztalon leledz, tehát asztali a lelkem.

Íme:





Tehát egy pingponglabdát kell a kiépített útvonalon végigjuttatni kizárólag fújással. 
Szombaton lesz az intézményben rekreációs nap, s akkor lesz a bemutatkozója az eszköznek. Engem megnyert magának. Mondjuk ez nem volt kétséges, hiszen András a készítője. :)

Épp elkezdtünk volna beszélgetni, mikor megérkezett értem az autó, úgyhogy el kellett búcsúznunk, de lelkem virul, hogy ha ilyen kicsiny időre is, de találkozhattunk.
Még holnap megyek, s korán, már nyolckor kezelnek is, így hamar indulhatok Erikhez randizni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr238243426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása