A hős kukacok emlékére

2007.04.28. 10:20

A küldetés az küldetés. Komolyan kell venni az olykor felmerülő kihívásokat. Különösen, ha egy, a szívünkhöz közel álló csíkos blogger hősies küzdelemben elhunyt kukacairól van szó.
...
Gondoltam én ezt tegnap, s gondolom még most is, csak a technika vagy tudom is én micsoda közbeszólt.

Tegnap, a Diablo II -ben, a kommentekben Zebra felvetette az ő kedvenc játékát. A Worms nevezetűt, mely -miről másról?- kukacokról "szól".
Én meg azonnal kedvet kaptam a világ ismételt megmentéséhez, most éppen kukac-csapatom által, és egyben Zebra hős harcosainak végzetét megbosszulandó indultam például a sajthegyeken bevetésre.



Azaz indultam volna, ha engedelmeskedett volna a progi. De nem tudtam munkára bírni a lemezt, úgyhogy megvártam, hogy erretévedjen valamelyik okos gyermekem, gondoltam, ők boldogulnak ezzel. Nos, meg is érkezett Ketteske, de sajna ő sem tudta elindítani a játékot, tehát fel kellett adnom a dolgot aznapra.
Tehát tevőlegesen nem tudtam bosszút állni Zebra hőseiért, de lélekben mindenképpen kiállok mellettük, és amint lehetőségem nyílik rá, tevőlegesen is megkapja az ellenség amit megérdemel.

Addig is -hogy legalább a képektől megnyugodjon kicsit háborgó lelkem- ideteszek néhányat. S nézegetem ezeket könnyes szemekkel, közben az elmaradt hősies küzdelemre gondolok! Hüpp-hüpp...










Zebra hőseinek emlékére.

(...és persze drukkolva annak, hogy valaha jár erre valaki, aki el tudja indítani nekem a játékot... addig is sírok...)




A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr831596656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása