Láttam a minap itt a parkomban a bálnás bejegyzéseket, de meg klell mondjam, nem nagyon érdekelt, úgyhogy nem néztem utána mi is ez. Aztán tegnap este ráakadtam az utóbbi idők legszebb gyöngyszemére.




Ki lehet ebből magyarázni magát?
"Balneológia... maradjunk ennyiben bálnatenyésztés.... "
Nebassz! És ez az ember felelős a jövő generáció tudásanyagáért! 
Nebassz! Fejétől büdösödik a bálna! /mondá néni aki mellettem töltötte az éjszakát, köszönöm/
Nebassz! Nincs mellette néha egy olyan ember aki csak úgy nagy vonalakban tisztában van némely dologgal, hogy ne mondjon ekkora szín tiszta faszságot nyilvánosan a Magyar Kormány nemtomhányadik embere???
Mert azt még én is tudom, én bakker, én, akinek a rokkantnyugdíját a Matolcsy klán csalásnak minősíti, tehát még én is tudom, hogy az minimum nincs közvetlen összefüggésben a nagytestű tengeri emlősökkel, ellenben a hazai turizmust, vendéglátást nagyon is befolyásoló gyógyfürdő-kultúrával, gyógyvizekkel annál inkább. Hiszen a balneológia lehet Új-Zélandon nem annyira, de itthon egy pöttyet fontos dolog. (Bár gyanítom, hogy de, ott is fontos a gyógyvíz és tán még a bálnatenyésztés meg nem is annyira tudományág. De cáfoljanak meg!)

Szóval, előre!
Élen a Napóleon-komplexus-gazdag (még) bajusz nélküli királyunk!
Éljen a köztársasági elnökünk, s erről jobb jellemzést még nem hallottam, mint ezt:
"Annyira kib.szott liberális a Fidesz hogy Forrest Gump-ot megrakták köztársasági elnöknek...azért ez becsülendő..." /csizsikpizsik/

Visszatérve, igen, kimagyarázzák. Ezt is. Csak ki kell várni, én bízom a fiúkban, s most már, hogy Szili is melléjük állt -mert ott a tál, amiből csemegézni lehet- semmi nem állíthatja meg a felemelkedésben szép hazánkat a még szebb jövő felé!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr704157302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása