...cseresznye és vitorláshajó... és lőn csoda!!! Egész nap ezen törpöltem, és csak most ahogy leírtam s már kerestem a betűket ahhoz, hogy jelentsem, a hetedik nem jut eszembe a zistennek se láttam befele, hogy némmá, ez 7 darab...


Nocsak, nocsak.
De ez csak mellékszál, már megint... Mert szeánszon voltam.
 

Mu Színház
Szeánsz - aritmiás szívek klubja



Lejegyzem, amíg teljesen nem vész el az élmény, pedig már kezd hullani széltfele, de ez végképp nem  érdemli meg a nihilt.

Röviden, pontokba szedve:
1. megtiszteltetés
Mert hogy jövök én ehhez, de köszönöm szépen, kussolok nagyokat és élvezem a lehetőséget.
2. rácsodálkozás
Ez egy színház? Ez egy előadás? 
Ez milyen jó ötlet! És egyre jobban élveztem a helyzetet.
3. EZEK OVISOK!
És kérem, erre én egyedül jöttem rá!! Ami önmagában nyilván nem egy nagy kunszt s így kihangsúlyozva meg pláne, és ezért elnézést is kérek az alkotóktól, mert ezzel kicsit sem azt mondom, hogy nem egyértelmű a játék, hanem azt, hogy -és ezt KAK-ügyben van aki igazolni is tudja, s ha csak ez lenne az egyetlen bizonyíték...- nálam biza az a tantusz igen lassan esik le, ezzel szemben ott, akkor az első snittben rájöttem, hogy mi az ábra. (Mondjuk a jeleket marhára jegyeztem, aztán bírtam mégis kihullasztani tenger eszem helyén terpeszkedő légüres teremből, de mint fent látható, valahol másodlagos izében mégiscsak őrizgettem iket...)
4. Katarzis
Ez az este nekem, egyértelműen ezt a fogalmat szajkózta a fejemben, s azóta is él a tudat, hogy klasszikusan példázta nekem ennek a szónak a jelentését ez az előadás.
5. nem vagyok jó világosítónak
Ám bárkinek tudok felvilágosítással szolgálni!!!
Sőt, amikor rájöttem, hogy nem inzultálni akar engem az a mennyekből leereszkedő izé a fényével az ölemben, hanem interaktív játékra invitál engem... de éppen engem, nos, onnantól iszonyúan élveztem.... és az "ovisok", meghálálták ezt... Produkálta magát nekem, a FÉNYnek a csapatnyi jókedvű, magamutogató, ötletes, fáradhatatlan, hangoskodó, szeleburdi gyerek.



6. hűűű...
Például, de ez csak egy az egészből:



És tulajdonképpen ide kell beszúrnom egy szintén tantuszilag mára megfogalmazódott válaszom, mely éppen a gyógytornáról való hazabattyogásom közben -mikor is, mint azt mondtam, folyamatosan ezen járt az a kevés ész az agyam helyén- esett le, s melynek címzettje Gőz István, aki hallja ezt, s megvan a kontaktja István felé, az ne habozzon s adja át neki ezt!! :)
Szóval, amit én ott elhebegtem-habogtam neki, hogy mekkora zsáknyi köszönettel tartozom ezért az élményért, és mekkora tisztelet ébredt bennem a tehetség láttán, mellyel mindegyik a színpadon lévő "ovis" bírt, s mely nélkül szétesett volna a -számomra ugyan nem is látható, de mint megtudhattam- inprovizációkkal kivitekező, de nagyon kidekázott, élvezhető ritmusra építkező előadás. Ezen megjegyzésemre István válasza az volt, hogy "Ez teljesítmény? És akkor az, amikor egy 120 oldalas szövegkönyvet be kell biflázni s azt eljátszani, az mi? Ahhoz képest ez? Ez? ... De köszönöm."
Ott, akkor csak hebegtem-habogtam, ahogy már mondtam is, mert lányos zavaromban -és KAK vonatkozásban is láthatóvá váltan- kissé agyilag lassult voltam, vagy inkább túlterhelt információilag, de nem telt bele alig egy nap, s már meg is van a válasz!!! Háhá!!!
Szóval: 
Igen, 120 oldalnyi szöveget, úgy, hogy abban éljenek a végszavak és kellően hangsúlyosak legyenek a kívánt részek, bebiflázni komoly teljesítmény. Ahogy az is, hogy az ebből a kötött szöbegből egy élő, élvezhető előadás szülessen, az sem kevésbé teljesítmény. 
De az, hogy egy vezérfonalra  felfűzött, gyakorlatilag üres, de talán maximum színes luftballonok életre keljenek, s belőlük egy vibráló, élvezetet nyújtó, értékelhető alkotás váljék, s mindezt úgy, hogy a sok szabadság ne menjen a vezérsík rovására, szóval ezt megtenni, még ha nem tesz is ki az egész 120 gépelt oldalt, ez, na ez nekem a tehetség. Ez adja meg nekem a katarzis kézzelfogható illusztrációját.
Nem más.

A kreativitás, az élet.


Köszönöm.
Köszönöm István, köszönöm Mahutani!

Megyünk még??? :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr244157142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása