A mai napom

2006.02.15. 19:12

... ha nem lennék ilyen rendes már-már koros nőci, hát, nem is tudom, mit írnék ilyenkor... lehet, hogy inkább semmit...:)<P>Na, a napom azzal kezdődött, hogy még tegnap volt... Kaptam egy emilt... melyre válaszoltam...</P> <P>Aztán lett ebből egy amolyan (nos, még mindig nagyon rendes nőci vagyok, tehát nem is tudom miként fogalmazzam meg...)... izé...</P> <P>Aztán este lett ... talán 2 órát aludtam...</P> <P>S megint reggel lett... és váltottunk vagy 20 emilt... a dolog mély, részletekbemenő taglalásával...</P> <P>Jaj, mi lesz velem?</P> <P>(Hmmm... remélem jól sejtem, hogy mi...:)</P> <P>---------------</P> <P>Ja! ...és egy árva kortyot sem ittam (mert egyedül ugyebár nem iszom), mégis vigyorogtam egész nap...:)))</P>

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr401596877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása