Emlék - Brék

2006.03.17. 08:48

... ahogy állok a konyhában... és várom, hogy hazaérjen... s közben üvölt a Neurotic <P>Az apropó: <A href="http://mindenamizene.blogter.hu/?post_id=20050">http://mindenamizene.blogter.hu/?post_id=20050</A></P> <P> </P> <P style="TEXT-ALIGN: center" align=center><A name=_Toc467240578><B><FONT color=#000000>Brék</FONT></B></A><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></P> <P>A mozi, a mozi, a mozi, a moziműsor után kutatsz <BR>vasárnap délután<BR>A feleséged és te túl vagy már a vacsorán<BR>Így válik háztartási eszközzé az eszméd<BR>Sétáló párok egyike lettél<BR>Az afrikai éhezőknek küldöd el a hasad<BR>De nem vigyázol és elméd kétfelé hasad<BR>Ez már dupla pszeudó, ez már tripla csavar<BR>Bunkó nyár, legyőzted a tavaszt<BR>Azóta csak fekszel és legyezgeted magad<BR>Szép zsír, szép hús, de ha élni támad kedve<BR>Hasonlítani kezd rád az asztal fölé emelkedve<BR>Rock and roll boy, West Balkán<BR>Egyedül van és röhög a falkán<BR>Írd tele az utcákat és fogalmazd át a térképet<BR>A mérhetetlen túlzásokban ne tarts semmi mértéket<BR>Az 2 és fél szoba hall-hall-halhatatlanná úgysem tesz<BR>De ha hiszel a feltámadásban<BR>Legalább nem leszel sírköves<BR>Neked törvény, nekem töltény kell<BR>Neked törvény, nekem töltény!<BR>Neked törvény, nekem töltény kell<BR>Neked törvény, nekem töltény!<o:p></o:p></P> <P>Amit eddig tudtál, az csak ellenpélda volt<BR>De nem baj, mert fő az illúzió<BR>Elveszni vagy megtalálni<BR>A lényeg, hogy minél később legyen jó<BR>Minél később legyen jó vagy minél később legyen rossz!<o:p></o:p></P> <P>Tegnap még szűzen mentem el veled<BR>Ma teát dobsz fel, mert engem nem lehet<BR>Arcodon a reggeli kelés, ez Woody ellenes effekt<BR>A legrondább szeneknél szebb lehetsz<BR>De a legszebbeknél is szebbnek kell lenned<BR>Életem, életem, dobd ki a régi életed!<BR>A hited építed és zuhansz az állványról<BR>Mert nem mondtál le még minden bálványról<BR>De az erők csapja azért kezedben<BR>Kérem, nyisd ki a forrót, kicsi szívem!<BR>A papádé a bánya, de az enyém a lánya<BR>A férjed a hajnal még itt találhat<BR>Hogy honnan ember és meddig állat<BR>Azt a jó ég tudja nálad<BR>Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy<BR>Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy?<BR>A legnagyobb szentek életén, te hülye<BR>Nincs semmi nevetni való<BR>De te csak egyél a fridzsiderbôl<BR>Te faló, te faló, te trójai csaló<BR>Rendszert csinálsz az idegeimből<BR>Rendszert csinálsz az idegeimből!<BR>Te szép hús, te gyönyörű kolbács<BR>A háziasszonyok perverz ege<BR>Még a száraz adatokra is rárántanál<BR>És a Tepsifüles Magazin is veled van tele<BR>Szóval te sem vagy mindig szimpatikus<BR>Főleg, mikor rád jön a színpadi kuss<BR>Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy<BR>Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy?<o:p></o:p></P> <P>Jaj, azt az első három lemezt, azt leöntheted szörppel<BR>Ja, csak Beethoven, a többit meg törd el<BR>Közben bekapcsolom a hődet és lekapcsolom a nődet<BR>Ez a menet a Rák-rák-rák-téridôben<BR>Ez a menet a Rák-rák-rák-téridôben<BR>Sôt rák-rák-rákontrázok:<BR>Te bizony lerobbansz, mikor én felrobbanok<BR>Pedig én előtted voltam, mégis utánad vagyok<BR>Értem hagytad ott a szüleidet<BR>Úgyhogy ha velem beszélsz nyisd ki a füleidet<BR>Mielőtt megszülettem, már megalakultam<BR>Feloszlatni többé nem lehet<BR>Még hogy szárnyakra tépve ne repüljek<BR>Jézus zsarukkal állt szóba, én meg meneküljek?<BR>Csak az ő kedvéért leülni azt a kis 24 évet<BR>Nem, ez az, amit nem tettem, amit nem tettem még meg!<BR>Tudod a küldetés, egy ültetés<BR>Nem mindenki nő<BR>De hogy ezek a mások leültessenek<BR>Azt nem akarhatja ő<BR>Leírva láttál és képen is<BR>De most megismersz majd más oldalamról<BR>Töménytelen fényben itt ülök a napon<BR>Lenn a taxisofőr szájában egy fekete mappa<BR>Épp a fizetését teszi el, mert eljön a napja<BR>Hogy mindenért fizetni kell<BR>A Rák-rák-rák-téritôt<BR>Te sem térítheted el!</P> <P>-------------------</P> <P>Ott bömbölt, iszonyatosan rosszul szólt, még az én gyárilag botfülemnek is érezhető volt, mégis olyan kellemes... igen... ezt én mondom:</P> <P align=center><STRONG><EM>Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy<BR>Neked a divat mondja meg, hogy ki vagy?</EM></STRONG></P> <P align=left>Vártam, hogy hazaérjen. Csak álltam a konyhában és Pajorral együtt üvöltöttem én is. Régen volt. </P> <P align=center>Másik élet volt. Köszönöm.</P> <P> </P>

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr221596847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása