Sietek...

2008.03.29. 11:51

Csak felteszek néhány kérdést. Vagy mit...
És eldicsexem vele, hogy eljutok CCS koncertre! Bee-bee... lehet irígykedni, vagy csatlakozni még ... :)


Elvesztettem a fonalat.
Néhány dologban mindenképpen, és már blogilag sem vagyok képben, pedig korábban legalább innen sikerült begyűjtenem az infókat a nagy élet dolgairól.

Valaki, aki tájékozott és egész ember lévén (egész aggyal bírva pláne), és jóindulatáról tanúskodva megtenné, hogy kommentben itt alant számomra is emészthető formában összefoglalja a napi helyzetet?

Elsősorban MaliZoli véleményére vagyok kíváncsi, de bárki segítségét megköszönném, aki hajlandó lenne világosságot gyújtani fejem sötétjében!


A másik, ami miatt dicsekednem kell, hogy eljutok ma este Cotton Club Singers koncertre. Tegnap tudtam meg, hogy lesz, s eddig tartott megszervezni, hogy ne egyedül kelljen mennem rá. Úgyhogy én ma héttől Hofi esten leszek.
Irígyek vagytok?

Lehettek is! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr611596362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása