Sztrájk

2010.01.13. 13:22

Ha már...
Talán mehetne ez is a 'Mit jelent nekem' sorba, de ez más. Nem film, nem zene, ez a kőkemény valóság. Ma. Itt.

Mikor az ereimet festették az ÁEK-ban, a plasztikai sebészet egyik nővére mondta, hogy milyen macera neki bejutni ilyenkor a munkahelyére. Mert igen, ez már nem egyszeri eset, ugye.

Én értem a problémáikat. Megértem a felkháborodást a végkielégítésként kifizetett milliók miatt, megértem a buszok állapotát, de kurvára nem tolerálom a módot, ahogy ezt kezelik.






















Baromira ráérnek.

Én meg nem. Gyerekem tegnapelőtt Pesten aludt egy osztálytársánál, hogy ne kelljen a várhatóan káosz szinten működő közlekedésben, másnap reggel bolyongania.

Mára várt egy kedves hölgy, kerek pocival, benne Lilivel, és egy kupac almáspitével. BKV kedves meg elintézte, hogy nem jutok el hozzá. Bakker.

Itt ragadtam a HÍR Tv-n. Nem szokásom, de most kíváncsi voltam a véleményükre. Érdekes. Azt mondták, hogy a buszsofőrök átlagfizetése bruttó 230.000-250.000 Ft/hó.

Erre most azt mondanám, hogy no comment.

/Baromi műszaki hibás és ráérős buszok innen vannak/


Kikérem magamnak, hogy elmaradt az almáspite túrám!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr651669072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.13. 15:02:22

Pedig a pite jó, a pite finom, a pite különleges. De a jó hír, hogy jövő szerdán is igaz lesz rá mindez. Szerintem. :)

A sztrájk engem sem szokott érinteni, de ma nagyon utálom szerencsétleneket. Az a 230-250eFt egyébként tényleg olyan rettenetes fizetés lenne?

talemaunique 2010.01.13. 15:20:09

@ArtmüllerÁgnes: Egészségetekre pite ügyileg! (De egy csendes bakker-t azért megejthetek? :)

Nem sok. Nyilván. Csakhogy a nővérek satöbbiek pénzét is ide lehetne tenni.
Hányok ettől az egésztől.
Cél: jövő szerda, a pitenap! (Nem a pite a lényeg, na. De nem elhanyagolható.:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.13. 15:29:16

@talemaunique:
Most már majdnem biztos vagyok benne, hogy leégek a pitével, annyira várjuk... :D De ha nem az a lényeg, akkor jó, úgy nem stresszelek nagyon. :D

talemaunique 2010.01.13. 21:20:55

@ArtmüllerÁgnes: Bármi is kerül az asztalra, nem érdekes. Olyan nagyon kíváncsi vagyok rád, hogy az ihaj! Úgyhogy csak ne parázz, hanem mondtam, kötögess, ahogy azt illik egy ráérős pocakosnak! :)
(Amúgy meg nehogy nekiállj sütni! Ezt komolyan mondom, majd én sütök muffint, meg kenyeret, ha ezen múlik -de nem ér fikázni, mert berágok, tudod!!-, Te meg csak mosolyogva várjál minket! Na. :)

@thing: Köszönöm. Üdítő sétát tettem arra, s gyanítom, fogok is még. Éééérdekes. :))

szita. 2010.01.13. 22:28:06

mondjuk nem tudom melyik buszsoför fizetését nézték....
de teljes mértékben érthető az összes oldal.

viszont ha almáspitékről és ágnesekről van szó,akkor nincs bocsánat(:
almáspite a legkedvencebb, érte még a világ végére is elmegyek(: ...mondjuk bármiért, ha olyan a kedvem...

talemaunique 2010.01.13. 22:34:17

@szita.: Direkt a hírtv-t néztem, hogy ott mit szólnak a sztrájkhoz. Ott hallottam ezt az adatot, hogy ebben mennyi az igazság, az más kérdés. Nem krőzus aki ennyit kap, de azért, valljuk be, nem is olyan kevés.

Mondjuk a szép új lábamért eljössz majd Battáig? Mármint ha megvarázsolja "löbetűs" doktorbácsi, és láb-alakú lábam lesz, azt megünneplendő? :)

Kinga, (törölt) 2010.01.14. 00:28:49

A bruttó 230 e az nettóban olyan százzal kevesebb, tehát valóban nem krőzus az aki ennyit kap. De elég sokan be-leállhatnának még sztrájkolni ezen az alapon, de eredményesen sztrájkolni csak a közlekedésiek és az egészségügyi dolgozók tudnak, mert ők azok, akik nélkül megáll az élet. Ez van. (:

A pite megvár, megsül újra. Tetszett volna ott lenni az első alkalommal. :)

fruttipapir 2010.01.14. 00:31:27

@talemaunique:

Akkor mostmár eztis tudom, hogy Lili. :)
Tökjó hír!

Akkor jövő szerdán is drukk lesz.

Éljenek a piték! (almás)
Meg a muffinok !
meg a kenyerek !
:)

talemaunique 2010.01.14. 09:14:34

@Kingaa: Azt is mondták a HÍRTv-n, hogy az új adó rendszerben ~15.000-rel több marad, mint most.
Én nem török pálcát magáért az érdekérvényesítésért. De azt gondolom, hogy kissé túlzásba estek/esnek.
Az eü dolgozók pedig ha sztrájkolnak, az megint más téma. Az már komoly etikai kérdéseket vet fel. Szerintem.

Mellesleg: :p! Pontosan tudni teccik, hogy merre jártam az első pitelesős alkalommal. Na.

@Bóvica: Helyes! Mármint a drukk. :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.14. 10:34:25

Nyugi, már szinte rákaptam, hogy szerdánként almás pitét sütök. Lesz jövő héten is! :D

talemaunique 2010.01.14. 10:42:09

@ArtmüllerÁgnes: Remek! :)) Sőt, reméljük, lesz jövő hét is! :)) (Mármint, hogy nem jön közbe megint valami. Hö.)

szita. 2010.01.14. 15:26:39

@talemaunique: persze, hogy megyek(: az örömünnepek is vetekednek az almáspitékkel(:

talemaunique 2010.01.14. 16:22:59

@szita.: Helyes! Én sütni tuti fúró kukker, hogy nem fogok almáspitét, de önfeledt koccintást ígérhetek, amennyiben sikerül láb alakúra varázsolni a lábam! :))
süti beállítások módosítása