Jó nap

2012.03.26. 22:47

Elfáradtam.

Hol is kezdjem? Tán a reggelnél, ugye.

De nem is megy ez így, már most nyilvánvaló, hiszen egyrészt ki vagyok, mint a liba, másrészt talán a részletek ad hoc jellegű összeszedése kevésbé fontos, mint a nap teljes lenyomata összességében.
S az annyi, hogy ez egy jó nap volt.

Talán sokkal előremutatóbb is, mint arra gondolni mertem.
Nem, ez sem jó így. Hiszen eszembe nem jutott bármi is, mikor mentem a Moszkva tér felé, pörögtem nagyon azon, hogy mégis mit keresek ott, biztos, hogy velem akar találkozni?
Például.
De ugye, az ilyesmi nekem nem szokott különösebb skrupulusokat okozni, így nagyvonalúan tovalendültem e kérdés felett -ahogy ugye tenném ezt légtornászként is-, csak mentem s nemhogy az ebből adódó bármi járt volna eszem helyén, hanem próbáltam elküzdeni az adott, épp előttem tornyosuló feladatokat. Jelesül például, hogy hogyan szólítám majdan meg, s minthogy ezen kérdésnél azonnal el is akadtam, már el sem jutottam a következő, nagyon is kézenfekvőig, hogyaszongya miről fogunk beszélgetni, nem lesz-é ez a találkozó közhelyes hümmögések láncolata néhol megszakítva kínos csendekkel... De mint mondtam, nem vagyok egy megfutamodó tyúk, sokkal inkább a vak ló -ugye, ha már itt tartunk- leírás jellemez sokszor, hiszen ha már felmérni is képtelen vagyok a tétet, hát feladni meg aztán végképp ki van csukva.


És láss csodát! Nemhogy kínos, de megkockáztatom, hogy semmilyen csend sem volt. A megszólítás korábban megugorhatatlannak tűnő akadályát -Zoli állítása szerint legalábbis- élhetően vettem, és ostoba kérdéseimre adott készséges válaszaiból ítélve, nem voltam rá végletesen amortizáló hatással.
Egy szó, mint száz elfáradtam. Ja, és még egy, így már két szó, mint száz -sőt- köszönöm.
Mert néha felfelé megy a hullámvasút, amibe bő tíz éve ültem.



Csütörtök?

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr738243512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12875 2012.03.26. 23:26:04

Jaj, nagyon jó! Még nem ismertem. Az aranyhalak pároztatásánál nyerítettem!:))

265594 2012.03.26. 23:43:14

Ugye, hogy ugye!? :)

210292 2012.03.27. 09:39:11

:)) Legyen úgy!

265594 2012.03.27. 10:06:26

Remélhetőleg! :)
süti beállítások módosítása