Már nem ez van, de jegyezni akarom a főbb vonalakat. (1.)

Dittéék ebédre voltak hivatalosak, így vittek engem is, mint csatolt állományt. Bea nem jött zavarba a plusz egy főtől -annál is inkább, hogy cirka egy kisebb naszád legénységére méretezte a kaja mennyiséget-, gyermekei pedig szinte fel sem vették az új ember jelenlétét, hiszen az így már négy főnyi gyermekcsapat Buksi, a néhány hetes kutya dögönyözésével volt elfoglalva.

Ebéd után Medve ásott, fúrt, faragott délután a frissiben készített motorgarázs szépítgetésén, Ditte vasalt, én pedig mintegy lelki támogatásképpen odatelepedtem mellé s nézni kezdtük a Lecsó című örökbecsű darabot.

L'ecsó
L'ecsó

Aztán győzött lustaságom és még várat magára a történet befejezése, mert már ott helyben a kanapén kis híján elaludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr728243466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

204112 2012.07.21. 23:17:56

Jó. Jövök a folytatásért.

265594 2012.07.21. 23:23:40

Már folytattam, sőt, már két nappal előrébb is vagyok. :) Persze L'ecsóilag nem értem még a végére, de sebaj. Van még nap. :)

204112 2012.07.21. 23:27:43

Megtaláltam. Látom, ragyogsz! :-)))

265594 2012.07.21. 23:54:03

Ez egészen pontos kifejezés. :))
süti beállítások módosítása