A rezsimet csökkentik

2013.04.15. 14:43

Csak már látnám!
De az marad, tán a narancs végezetéig....

Én ma először találkoztam ezekkel a humanoidokkal. Úgy örültem!
Battyogtam a gyogyótornára és az SZTK előtt belefutottam a decens, nemzetiszínű abrosszal letakart asztalkába s a hozzá tartozó két leginybe.
Gondoltam, na, a hajtókámon a Szolidaritás kitűző beint nekik, de nem! Bátrak ezek!
Odajött hozzám az idősebb és aszondi:
- Látom, nehezen jár, viszem, írja csak alá! -nem vette volna észre??
- Mit? -mondám...
- Hát a rezsicsökkentést! -szinte hátrahőkölt szegény elkötelezettje...
- ÁFA, azt csökkentsék! -javasoltam kutyafuttában...
- Oh, kedvesem, az lesz a következő!! -némmá mondom, ez egy beavatott vikirokon!- Ez az első lépés, írja alá s kevesebbet fizet majd.

Most jutott eszembe, hogy az ellopott nyugdíjam meg se említettem nekik.... ehhh... nincs agyam, bakker...

- Nos, én a képviselők medencefűtésének árcsökkentését alá nem írom.- folytathattam volna, de az előbbi eszembe sem jutott s mentem a tornára.
Szegényke lelombozódott.
Eggyel kevesebb adat a kubatov-listán. Kénytelenek máshonnan megszerezni.



A demagógia szép. Csak ne lenne annyira ártalmas.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr588242818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

36888 2013.04.15. 15:20:05

....a rezsimet csökkentik? ...vagyis a közkiadásokat? ....hajrá!

265594 2013.04.15. 16:17:13

Na, tudom a könyv mint olyan misztikus valami néked, kedveském, de ajánlom figyelmedbe, fuss neki a kérdésnek újra! Ha ez megvan, elbujdokolhatsz kicsinkát... :)

121219 2013.07.05. 12:45:50

Látod, mennyire egyszerűen meg lehet úszni a háborgatásunkat???? Hozzánk jó pár éve becsengettek valamilyen ügyben, talán kopogtatóért???? Megérdeklődtem, milyen párt színeiben tetszenek...(persze tudtam) és miután közölték, zofort elhajtottam őket édes anyukájukhoz.. Azt még láttam, hogy kicsit arrébb bejegyeztek az ellen közé, így aztán azóta semmilyen háborgatásban nem részesítenek...(néha még hiányzik is, mert annyi mondanivalóm lenne...:) ) Egy eset vplt kivétel, az utolsó választás előestéjén becsengetett a fidesznyik jelölt, hogy ő lesz a mi képviselőnk....közöltem velük, hogy a miénk aztán NEM!!!! és megmutattam az utat, merre húzzon el.

265594 2013.07.05. 14:08:51

Nos, látod, hogy mennyire fontos vagyok? :) http://horizont.nolblog.hu/archives/2013/07/05/A_rezsim_-_melyet_csokkenteni_kell/ Mert lám, ezután csak ráhamisította valami nullával egyenlő humanoid az én nevem, címem a királyseggnyaló ívre, s ezt nem szégyelli ez az ostoba elmebeteg az én és mindannyiunk pénzén még nekem meg is köszönni. Ostoba veszedelmes barom. Jó helyre kell tenni jövő tavasszal az ikszet!
süti beállítások módosítása