Első

2014.04.23. 14:59

Ennek is el kellett jönnie.

Hiszen a roki-evolúcióban -nagy-nagy segédlettel- mocitulajjá lettem, s már eljött az ideje a magányos túrának is, mert átestem a gárdedámos FEJEZETEN, s ma értem a magányos úthoz.
Hajnali negyed 9 előtt indultam, s kezdtem a laborban, majd torna és EKG -erről később reményeim szerint-, majd délután 1 felé battyogtam hazafelé s éhesen, fáradtan azon törtem a fejem, hogy mit kellene ennem majd. Mire a bejárathoz értem, egyértelművé lett bennem az elhatározás, hogy mikor máskor lenne ideje az elsőnek, ha nem most!?
Tehát begyöttem, először is megnéztem ledsort van-e nafta -nem röhög, még sose volt ilyenem, oké?!!-, aztán jól körülnéztem -egyrészt, hogy lát-e valaki, mert akkor nem is vagyok ott, másrészt, hogy legendásan jó szemmértékem alapján vajh ki tudok-e fordulni mocival a szűk folyosóról-,majd mikor úgy döntöttem, ahogy, irány kifele!
Na, nem ment egy mozdulattal, de zűr nélkül kikanyarogtam és irány a Spar!!

Eseménytelen felfelé út után kellemes bevásárlás -persze a csirkemell számomra elérhetetlen magasságban van a polcon, de ezt leszámítva maga a tökély-, és kellemes hazaút, majd itthon kis igazgatás ellenére sem túl sikeres parkolás -de Kálmán szomszéd ezt készséggel orvosolta, s megnyugtatott, elsőre a saját erős eredményem is elsőrangú- végeztével rá kellett jönnöm, hogy mocim kosara épp annyi cumót bír el, amennyivel én magam is fel tudok mászni az emeletre. S ezen bizonyosság birtokában ültem neki a hozott kajának, s a magamnak jutalmul vett Balaton szeletnek is, mely hivatott biztosítani magam afelől, hogy nem vagyok annyira béna, hogy ugyan járástávolságon kívül, de mocimenőn belül lévő élelemforrás mellett halnék éhen. 

Szóval, Easy Rider, Öcsém!!!

Avagy Jack Nicholson az talemául. Hiszen nekem Ő... Ő.



A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr318243040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

178873 2014.04.23. 15:14:27

A Balaton szelet kedvenc. Nicholson is. :-)

265594 2014.04.23. 15:56:25

Kitűnő ízlésed van! :D

60145 2014.04.24. 13:03:46

Nicholsonról nem írok semmit, szerénytelenség volna, a Szelíd motorosokat egyszer végig kellene néznem - ha volna olyan akaraterőm, mint Neked.

265594 2014.04.24. 13:11:26

Ehhh... kérem! Egyrészt köszönettel veszem a méltatást, de hozzá kell tennem inkáb makacs vagyok s buta, mert tán jobban tenném ha beismerném, hogy semmi szükség rám, de ehelyett itt lopom a napot... de azt kitartóan, ez tán tény. Másrészt meg, Nicholsonhoz nem kitartás kell!!! Elég belenézni -vagy hagyni, hogy Ő belenézzen a mienkbe- a szemébe és hagyni, vigyen magával, bármely szerepbe is bújt. És nekem épp ezért pasivonalon az, ami. :)

60145 2014.04.24. 20:06:50

Csak ahhoz az egy filmhez nem volt elég kitartásom. Amúgy - kivéve a pasi vonalat, mert azért annyira nem vagyok liberális - igen-igen becsülöm, zseniálisnak tartom!

265594 2014.04.24. 20:34:31

Na, oké, így megbocs. Mert ami tény, az tény. :D
süti beállítások módosítása