TEPrev - 4-5

2014.05.13. 10:28

4.

Éjféltől nem ehettem-ihattam, s hajnalban -6kor- jött is a nővér nyugtatóval, melyet ha ideért a műtősfiú, kellett bevennem, katéterrel, infúzióval. S mire ezeket elrendezte már itt is voltak értem, tehát azonnal indultam is. Az előkészítőben még senki nem volt, műtősfiú befáslizta a lábam, aztán megkaptam a szurit a gerincembe, visszafektettek és vártam. Nem sokat kellett, mert már vittek is.
A műtétre most annyira sem emlékszem, mint augusztusból, teljesen kába voltam, valami rémlik, mintha fáznék, de semmi más. Aztán visszahoztak ide, kaptam infúziót, lórúgás fájdalomcsillapítót, Tanár úr megnézett, és Bertával beszélgettem.
Már amennyire képes voltam a kommunikációra.
Hozott nekem vizet meg rétest és elrendezte a dolgaimat itt, mielőtt elment. A nap további részét átaludtam.
Éjjel aztán volt egy kis hirig, mert injekció és tabletta hegyek, meg vér meg infúzió (kétszer error lett a vérnyomásom, tehát nagyon köszönöm a sok-sok fáradságát nem kímélőnek, hogy adott nekem vért!!! nagy szükségem volt rá, tényleg kicsit hentes dolog volt kiszabadítani a vápát...)



5.

Ma reggel is meglátogatott Tanár úr és megkérdeztem, hogy miért van elzsibbadva  a térdem és a combom belső oldala, elmondta, hogy egy ideget valószínűleg a feltárásnál kicsit megbolygattak, de ez el fog múlni.
És amire eddig senkinél –nővérek is nézték, ügyeletes orvosok is- nem kérdeztem rá, az a végtaghossz különbség, erre most ő reflektált „önszántából”.
Nos, a platformtalt megmaradt. De ez nem baj, ahogy neki is mondtam, és a többi? A fájdalom?
Hát, jóval beljebb lehetett s kellett tekerni a vápát, sőt, új vájatot is kellett neki kialakítani, de így már tökéletesen a helyén van, már nem tud nyomni semmit. Bízzunk a legjobbakban!
Ma bőven elég az eddigi két Tramadol, tehát kijelenthetem: nem fájok!!!

Oké, én bízom… ma kettő körül ültetnek ki és állítanak fel először, vagyis sínen vagyok. 

Szerző: talemaunique

3 komment

Címkék: talema tep

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr908243056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

163107 2014.05.13. 15:54:41

Túl vagy rajta - nagyszerű! Jön a gyógyulás a fájdalom megszűnik (legalább is, amit a szilánk okozott - de sokat számít majd a hétköznapokban). Bátorság, kitartás - mozgás: ezt a tanát úr is nyilván a lelkedre kötötte. De te nem az a típus vagy, aki elhagyja magát! Drukkoltunk neked tegnap.

265594 2014.05.13. 18:10:20

Köszönöm szépen, a felállás elmaradt, vagyis holnapra csúszott, és teljesen igazad van, munka jön, csak kicsiben... egy egésznek ez vicc, nekem azért gyöngyöző homlokot minimum garantál. :)
süti beállítások módosítása