Álom-álom...

2007.03.02. 07:55

...édes álom...
Több, mint 5 éve nem álmodom. Erre a megszokott válasz az, hogy olyan nincs, hogy valaki egyáltalán nem álmodik, legföljebb nem tudja felidézni azt. Lehetséges. De az is lehetséges, hogy én ebben sem vagyok olyan, mint az átlag, vagyis a maradék 10% agyamban már nem fért el ez a funkció. Kihullott sajnos a főzés tudományával együtt. (Ez utóbbit, segítséggel és kedvvel igyekszem pótolni, mármint tanulom ismét a konyhaművészetet. Persze, csak amolyan háziasszony módra, ezt-azt már újra meg tudok csinálni, szakácskönyv nélkül!)

Ma reggel kivételesen nem a telefonom ébresztőjére keltem, hanem magamtól, csak úgy konstatáltam, hogy reggel van... Első gondolatom az volt, hogy "...nocsak?! ilyen még nem volt!" Ez eltartott vagy egyezred másodpercig, s rögtön ezután felsejlett valami ködös, fátyolos, könnyed érzésféleség, valami, amit abban a pillanatban nem tudtam volna megnevezni, de abban biztos voltam, hogy az agyamban jelent meg és az sem volt kérdés, hogy ez egy kellemes valami.

Nem tudtam elkapni. Alig néhány perccel később már a halvány kép is eltűnt, ami addig lenyomatként élt az agyamban. De a tudat, a birtoklás tudata, most is megvan! Azt hiszem... mit hiszem? Biztos vagyok benne, hogy 5 év után, több, mint 5 év után álmodtam! Mert magára a történésre, a képek sorára nem emlékszem, de tudom, hogy álmodtam!
Én! Álmodtam!




Találtam egy cikket, a sok-sok álommal foglalkozó között, ami nekem különösen érdekesnek tűnt. Álmok hívása a gyászban.
Csak az a baj, hogy én, amikor talán igazán szükségem lett volna erre, nem álmodtam. Egészen pontosan először az agyam annyira sem volt képes kikapcsolni (már ha a kómát és amnéziát leszámítom), hogy hat hétig nem tudtam elaludni sem.

De már alszom, sőt! Ma álmodtam is! Ha egész már nem is leszek sosem, átlagember még lehetek!
(Na, jó! Elszaladt velem a ló!:)




A kép forrása

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr991596674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása