Jamie és a csodalámpa

2008.01.20. 17:37

Avagy Jamie And The Magic Torch. Megint csak úgy, derült égből egy emlék. Pedig akár a buliról is írhatnék, mert igen jó volt, de gondolom, ezt megteszik nálam okosabb ott jelenlévők, tehát ez megint amolyan talemaság lesz.
Furi, mi?


Hát, az úgy volt, hogy Emma, hiába kértem, ríva könyörögtem nekije, nem volt hajlandó eljönni az aktuális blogter-bulira, pedig most első alkalommal volt házibuliként megtartva ez a jeles esemény. Még tegnap dél körül is rátelefonáltam, mint utolsó alkalom, hogy megváltoztassa addig hangoztatott döntését, miszerint nem jön. Hát, akkor sem akart, tehát kénytelen voltam egyedül indulni.
Kis kaland után lelkiismeretes gyerekem felvitt autóval a Népligetig, ahol Luciferina a megbeszéltek szerint össze is szedett és együtt taxiztunk a célig.

Vittem néhány cd-t, amiket azon nyomban hallgatni is kezdtünk, Luciferina mevarrta rakoncátlan ám gyönyörűséges harisnyáját, miközben már bele is kezdtünk a buli érdemi részébe, egy üveg Boszorkányvér elfogyasztásával. (Igen-igen jó kis cucc az!)






/Kép innen, ni/


Nem biztos, de talán ilyen volt, az üveg formája viszont tuti.


Ahogy lenni szokott, mindenki mindenféléről beszélt, nagyon finom nedűk kerültek elő, ami szépen fogyott is...
Realtől kaptam két cédét... És most meg nagyon sírok, mert ott maradtak a buli helyszínén, kéretik a kedves megtaláló, ugyan vigyázzon már rájuk, s a legközelebbi találkozásnál feltétlenül adja át azokat nekem! (Luci'! Ugye, beszéltünk valami jövés-menést, valaki várható csatlakozásával, nos, az akkor, remek alkalom lenne eme lemezek átadására is?!)
A sok felmerülő téma között, már nem is tudom, melyk indította el nálam a vezérhangyát, de az ismét csak ment a maga útján... (Mer' az olyan egy öntörvényű jószág, legalább mint a szajkóm, nem tisztelnek ezek semmit a világon!!:) S most előkotorta a címben is megidézett mesét, gyerekkorom eltemetett emlékei közül.






Jamie és Sajó (lánykori nevén: Wordsworth)
/Ez a kép, meg innen, ni/



Merthogy ugye Jamie egy az egyben az én öcsém. De maga a mese olyan, ami megmarad a fejben, még évtizedekkel a rendszeres "találkozás" után is. (Valljuk be, ha még az én agymentes fejemben is, hát, akkor egyszerűen tény, hogy ez aztán nem semmi!:)




A híres neves csoportkép




Sajna nem tudom felidézni minden szereplő nevét, csak Megvagy hadnagyot ismerem fel. Segítsetek, hátha tudjátok a nevüket! (Itt megvannak ezek, de én még magyarul se tudok, angolul meg pláne, arról nem is beszélve, hogy nem hiszem, hogy simán csak tükörfordítás alapján születtek a magyar nevek.)


Én nem tudok videót betenni, ezért kéretik elzarándokolni ide, és ámulva hagyni magát a nyájas olvasónak, hogy visszaröpítsem én és Jamie a régvolt gyerekkorba.


Egy cikk, amit érdemes elolvasni: LSD a kakaóba (és az utolső kép is itt lakik)








A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr81596384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása