Anagramma

2010.08.18. 21:38

Kiveszem a szabadságom.

Ami nem is létezik, hisz ingyenélő nyugdíjas vagyok, de akkor is, holnap reggel lelépek és elküzdöm magam Esztergomba.
Ahol is terveim szerint marhára megszegem lymphoedema diétámat és szinte mást sem fogok csinálni, mint csütörtök estétől vasárnap délig fekszem a vendégágyon és nézem a nyomozásokat a nem tudom milyen csatornán, s így nyomon követem sok-sok durva, erőszakos bűncselekmény felderítését.
Mellesleg Katával ellenőrizzük a Sörakadémia jelen állapotát, valamint Apu főzési és sütési tudományának jelen helyzetét.

Ott nincs net, vagyis Katánál (aki unokatesóm, ugye) van, meg a telefonomon is be tudom már varázsolni, de nem fogok ott napi iksz órát lógni a hálón, hisz kialszom magam, olvasok, eszem és nézek ki a fejemből.
Ennyit tervezek a hosszú hétvégén.

 

Ja, a cím. Szoktam nézni a Showder Club-ot. Kőhalmi Zoltán a kedvencem, ez egyértelmű,



/Innen, ni/

s persze Szöllősy
-Csák Gergely



/Ez a kép meg ehunnan, e/

Eszméletlenül nemnormálisak. Ám most nem miattuk lett az anagramma a cím, hanem egy társuk, akinek a nevét nem jegyeztem meg, mert csak egyszer láttam és nagyon szégyellem is magam ezen hiányosságomért, de ez van, szóval ő mesélt az anagrammáról, mely játék életszerűbb formája a hálón is -mint minden más- megtalálható.
Én a nevemmel -mint szintén mindenki más is- próbálkoztam először.
Például:

sánta arcán kélt mécses    
Vagy:
sánta arcán célt messék    
Nos, én elszórakoztam ezzel kicsiny ideig. Pihenem is vagy négy napig.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr564157496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása