Na, ki jön velem moziba?

2012.01.14. 22:56

...ööö... pontosabban hajlandó valaki legalább eljátszani, hogy érdekli ez a film s vállalni a bonyodalmat az én oda- illetve hazajutásomban, valamint az esetleg netán adódó ottandi macerámban? He?

Én a minap tudtam meg, hogy van ez a film, s azóta szeretném látni.
Csak hát, ez sem megyen nekem magányosan, mert kényelmes vagyok, ugye. Úgyhogy várom a jelentkezőket!
Persze az ideális az lenne, ha valaki meg tudná nekem szerezni akármilyen hordozón, tehát csak tessen csak tessen csillogtatni mindenféle tehtségét mindenkinek e téren!
Íme, erről van szó:



/Életrevalók eredeti francia plakát innen, e/


Ejtőernyős balesete után tolószékbe kerülve Philippe (François Cluzet), a dúsgazdag arisztokrata felfogadja kisegítőnek Drisst (Omar Sy) a külvárosi gettóból jött férfit, aki nemrég szabadult a börtönből, és látszólag teljesen alkalmatlan az ilyen feladatokra. Két világ találkozik és ismeri meg egymást, és az őrült, vicces és meghatározó közös élmények nyomán kapcsolatukból meglepetésszerűen barátság lesz, amely szinte érinthetetlenné teszi őket a külvilág számára.
© filmtrailer.hu

 



Nos?

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr44157106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása