Álmatlanság

2013.11.07. 07:59

... és nem a FILMRE gondolok most pedig az se rossz.
Az utóbbi egy tucat évben, életem több mint egynegyedében, új életem teljes egészében nem megy nekem az alvás. Vagyis csak nehézkesen. Valami elkalibrálódott az agyamban, illetve a maradék 10% agyamba ez már nem nagyon fér bele. Tehát mondjuk heti 2-3 éjszaka menetrendszerűen beépíttetett alvás nélkül, mely időt nem tudom még látszat-értelmes dologgal sem tölteni -é.: mondjuk tv-, pláne értelmessel -olvasás- tölteni, mert olyan fáradt vagyok, hogy a fal adja a másikat, így csak pillogok kifele fejemből és várom, hogy teljen az idő....
S a "normális" insomniához most még hozzá jön a fájdalom, ami megijeszt, de most nem is erről akarok beszélni.
Néha, amikor mondom, nem vagyok annyira lepukkant, akkor képes vagyok a tévére bambulni s ilyenkor a perpill állapot függvénye a csatorna, hiszen működő agysejt-állomány mennyiség dönt az éppen futó csatorna felől. Vagyis dokumentumfilmet, természetfilmet, rajzfilmet vagy sorozatot szoktam ilyenkor. S sorozat csakis a CC-on lehetséges.
Ma éjjel is ilyen volt, s a legfrissebb gyöngyszem ez:




Ezt muszáj rögzítenem. Jobb lett volna, ha a színpadi változatot találom meg, ahol a Három Kismalac KÉTHARMADÁVAL hozza a formát Bruti, de ez se rossz, na.

A másik fontos termése a ma éjszakának egy -számomra- új Stromae opus, melyméltó társa a KORÁBBIAKNAK.




...és most nem tudok beszélni az aktuális dolgokról, például arról, hogy beadtam az állapotrosszabbodási iratanyagot, vagy, hogy horthy szobrot avattak egy refi templomban s az egyházi feljebbvalók most, egy héttel később elhatárolódnak a nácitól, aki a soraikban van s aki nyilván tudtuk s engedélyük nélkül szervezte meg, hogy a_templomban egy háborús bűnös szobrát felállíthassák. Tehát ezekről most nem beszélek, mert ehhez fáradt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr108242950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

321833 2013.11.07. 12:28:58

Ejnye- ejnye! Horthy soha nem volt háborús bűnös. Még a véres szájú zuroff se emlegeti. Amúgy pedig a kenderesi újratemetésén zsidó szervezetek vittek koszorút és életében anyagilag támogatták a hálás megmentettek. Koszorús Ferenc zsidó mentőakciójának is utánna olvashatnál, ha már az álmatlanság gyötör. A gugli a barátod, ha értőn olvasol, oszlatja a homályt a fejben! Ami pedig a nácikat illeti, megértem az idegenkedésed! Itt gyülekeznek a nolblogon és vért hörögnek minden magyar megnyilvánulásra! Tényleg undorítóak! Ja és minusz az utolsó, tájékozatlanságot eláruló mondataid miatt! :-)

265594 2013.11.07. 15:15:29

Hogy szerinted mi horthy az a te dolgod. Belevitt minket egy háborúba, ahol több százezer fiatal lelte a fagyhalált és egyéb erőszakos halált, csak mert ő egy szintén elmebeteg Napóleon-komplexusos vezír seggét nyalta és több százezer magyart hurcoltak el lágerbe s ők ott lelték halálukat, valamint egy ország lenullázésa, háborús kizsigerelése is az ő lelkén szárad. Tehát az én szubjektív értékítéletem szerint bizony az. Magyar megnyilvánulás alatt mit értesz?

13118 2013.11.07. 16:17:39

"igaz magyarok" már téged is meglátogatnak? :))

265594 2013.11.07. 16:30:54

Látod?! Pedig tudod, hogy anno sokan sokáig osztották nálam is a nemzeti eszüket.... aztán egészen más miatt eljöttem onnan, itt meg csak ritkán akadnak rám. Pedig mélyebben most bele sem mentem a témába, csak megjegyeztem egy mondatban egy gondolatom. :)

265594 2013.11.07. 16:33:49

Nem is mondok mást: http://www.egipatrona.hu/mvsz/index.php/1447-csocselekkel-a-gyulekezet-ellen-horthy-miklos-kormanyzo-es-szoborallitoi-vedelmeben#.UnuyPHBHTPx Siralom.

321833 2013.11.07. 17:44:57

Ejnye! Apró tévedésed azért korrigálnám. Nem szerintem ilyen Horthy, hanem a mostani és megelőző törvények szerint. Tudom, hogy lánglelkű véleményed a tények nem befolyásolják, de hát mit tegyünk, ha ilyen egy demokrata? :-) Lélekben csatlakozni a szoborállítás miatt őrjöngő csőcselékhez, azt minősíti, aki bevállalja! Jól megvagy itt, ebben a veretes, liberális, demokrata társaságban! Kinek- kinek hol a helye, illetve hová tartozik!

265594 2013.11.07. 18:15:35

Tévedés? :) Nem véletlenül linkeltem a cikket, tudom, hogy van akinek szívéből szól. Ám a refi egyház hazai vezetői nyílt levélben tiltakoztak s határolódtak el a nácitól. Társaság? Látsz itt még valakit? :) És ha neked bajod van a demokráciával, akkor mit is javasolsz helyette?

179584 2013.11.07. 19:18:46

A postod azon részéhez szólok csak hozzá, ami engem is nagyon sújt. Mármint az álmatlansághoz: enyhe, gyógynövény-alapú altatók hatástalanok, a komolyabbat azért nem szedem, mert, ha leesik a cukrom (ami gyakori eset), talán nem ébredek fel soha többé. TV-t nem nézek, , - max. ismeretterjesztö adásokat. A helybéli könyvtár biztos örül, mert szorgos látogatójuk vagyok. Kiérdemelnék már egy aranykoszorús jelvényt:)))))

179584 2013.11.07. 19:20:36

bocs, elfelejtettem nyomni egy +-t! Pótoltam.

265594 2013.11.07. 19:32:59

Marijja! Altatókat én sem szedek, de hozzá kell tennem, most a két hónap kórház alatt kértem, s azzal együtt is megvolt a heti min kettő álmatlan éjszaka, persze ahhoz a nagyon erős fájdalom is hozzájött még. Olvasni pedig nagyon szeretnék, de nem látok... így marad a sarkok számolgatása ilyenkor. :)
süti beállítások módosítása