KO vs VA

2013.12.13. 13:04

Persze totálisan szubjektíven.

Nem szeretem Kálmán Olgát, tudom, ezzel szentségtörést követek el, de kifejezetten irritál engem ez a nő. Respektálom amit tesz, respektálom a benne élő újságírót, de a stílusától lábrázást kapok -off kicsit, de pontos, és kifejezett és 100%-os ellentéte nálam, szeretemügyben, Veiszer Alinda, aki minden tekintetben viszi a pálmát, de vissza...-, mert kiforgat, nem humoros, és sokszor az ostobaság határát súrolja... ám tegnap beszélgetett Horn Gáborral, aki azt mondta, amit itt is (meg ott is) nap mint nap hallok, hogy "..nem kell sírni az összefogás miatt, magasabb szintű dolgok ezek, egyet kellene tisztázni s arról beszélni, orbánt el kell zavarni", ez igaz is, ám erre Olga azt mondta, amivel én most, vele kapcsolatban első alkalommal mélyen egyetértek és most kicsit csiszolt nálam igen karcos képén: ".. de a választót, az egyszerű választót, nem ez érdekli, ezt tudja, az érdekli, hogy ne ezer hanem egy hely legyen ahová az ikszet rakhatja majd..."

Kálmán Olga, köszönöm.
Megértik ezt valaha ott a felsőbb körökben, vagy tavasszal a választások után majd csak magukba zuhanva tapasztalják, hogy lám, mégiscsak hiányzik az a rengeteg alsóbb szintű iksz, amit annyira magasról leszartak?

Ezek a mondatok ma szakadtak ki belőlem, s rögzíteni akartam magamnak. S nem KO a lényeg, ahogy eddig sem, ezután sem fogok vele foglalkozni, hanem a kérdés, amiről beszélgettek, de még csak azt sem ragozom, sokkal inkább, ha már újra felbukkant agyam helyén, leszögezem Veiszer Alinda iránti elkötelezettségem s összeszedem a dolgaim.

Egy említés, DJ Infragandhi kapcsán, majd egy L. Ritók Nóra okán, s a_Záróra.

És a mai narancshelyzet, a magyarnemzeti televízióban,. ahol nincs szükség egy ilyen karakterre: november 1-től már nincs alkalmazásban.



Kép innen, s a cikket is kéretik elolvasni! 


...és akkor még mindig ott az alapkérdés, amiből kinőtt ez: mi a retek lesz a választásokkor? Marad orbán, mert magasabb szinten mennek a dolgok, mint azt a buta ikszelő felfoghatná?

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr568242958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

326382 2013.12.13. 14:18:21

Az alapprobléma az, hogy nem az ezer hely a probléma. Nincs elegendő ikszelő. Az a probléma. A többi mellébeszélés. Akár KO, akár VA (vagy akárki) faggatja is a delikvenst. Ha mindezek mellé odatesszük az Orbán elzavarása című ábrándos szöveget, akkor nem kell azon csodálkozni, ha frusztráltságában KO-ban keresi a bajok gyökerét a baloldali véleményközlő.

326057 2013.12.13. 14:24:36

Orbánt elzavarni, az egy dolog. De visszahozni az apró maffiát? A kollaboránsokat? A kókavetyéket? Piroskavejét? Majd ha megvesztünk.

265594 2013.12.13. 14:46:05

1. waczakb 2013. 12. 13. 14:18 Bőven van elegendő ikszelő, akármennyire is fáj ez az autoriter híveknek, a gondolkodásképtelen fideszkdnpnetánjobbik fanoknak. S abbna is magadból -s csürhédből- indulsz ki, hogy ellenséget keresek. Olvasd el, mit írtam KO-ról! Talűn másodjára képes leszel értve olvasni! :) 2. igazfi 2013. 12. 13. 14:24 Egyelőre egy dolgot kell megtenni, s ha az megvan, lehet továbblépni, ám míg az sem sikerül, addig kár mi lenne ha játékba merülni. Bízni kell, mást nem lehet tenni, szerintem.

60145 2013.12.13. 17:17:27

Egyikük a ring mellett, sőt: benne, a másik a műugró torony alatt dolgozik. Mindkettő kiváló! Ha marad az örökös miniszterelnök, aki sohasem hazudik, akkor minden az eddigi tendenciák szerint folytatódik tovább. Nekünk ebben csak egy x-nyi a felelősségünk.

265594 2013.12.13. 17:22:40

Atlasz! Igazad van. :) De könnyebb lenne a dolgunk, ha ott fenn, a magasabb szinten nem egymást nyúznák, hanem egy fix helyet teremtve összefognának az egyenként írandó, de sok-sok kisbuta ikszünkért.

173336 2013.12.13. 20:07:12

Lehet, hogy a baloldal nem is akar győzni. Olyan rossz helyzetben van az ország-a győzelmi jelentések ellenére-, s ezért olyan vezetőre lenne szükség, akit ma se a jobb, se a baloldalon nem lehet látni. Lehet, hogy még mindig a csodában reménykedünk, pedig egy igazi realista, földön járó emberre lenne szükség, aki nem szétválaszt, hanem összeboronálja az országot. Szerintem a választók, eddig mindig jól döntöttek, de már mindenkiből kiábrándultak. A baloldal akkor ijedne meg igazán, ha ők győznének. Baloldaliként, sajnos így látom.

265594 2013.12.13. 20:38:44

Zitbau! Részben egyetértünk, abban a részben, hogy iszonyat szar helyzetben van az ország. Rettenetes, és ezt a jelen kormány ámokfutásának köszönhetjük. Nem, nem restaurációra van szükség, ebben is egyfelé gondolkodunk, de én azzal nem értek egyet, hogy autoriter hatalomra, tehát egyszemélyi vezetésre lenne szükség a javuláshoz. A választás megnyerése a jelen narancstorzszabályok között csakis egyetlen ellenzéki erő jelenlétével lehetséges, tehát bárki bármit mond, odáz és legyint, muszáj az összefogás, de a hazánk újra európai szintre rángatása nem egyemberes feladat. Valamelyik csinovnyik államtitkár a minap elmondta egy riportban, hogy gyakori érv a jelen kormány ellen a túlzott centralizáció, amit ők nem is tagadnak, hiszen egy gyökeresen új rendszert a régi nomenklatúrával megvalósítani csakis túlzott ellenőrzéssel lehet, vagyis majd ha lecserélődnek a hivatalok alsóbb rétegeiben is a káderek, akkor lazulhatnak a szabályok. Na, ez az egyik legnehezebb feladat, ennek a megugrása. Eddig mindig jól döntöttek a választók? Most, hogy erre a nyilvánvalóan elmebetegre -pontosabban Gyf ellen- szavaztak???? Na, ne!!

294994 2013.12.13. 22:53:44

Nem nagyon érthető a bizonytalanság-érzés. Egyrészt ha ez a mostani helyzet annyira - és tényleg - kilátástalan sokak számára, annak megváltoztatása nem tűrhet késlekedést, bármilyen helyzet kedvezőbb ennél. A politikusok közt látni olyan akinek, akiknek van elképzelése a váltás mikéntjéről, és támogatottsága - minden ellene küzdők ellenében IS - még a kimondottaknál IS jóval több. Nem kellene a kiábrándultságot annyira terjeszteni annak a pár kétségbe esett személynek biztatására, akik csak a saját érdekük vélelme miatt annyira a bizonytalanságból élnek ma IS.

265594 2013.12.14. 10:46:58

8. oldalborda 2013. 12. 13. 22:53 A "..., bármilyen helyzet kedvezőbb ennél." megjegyzés iszonyat ostoba és nagyon veszélyes. Így szavazott a választók 52%-a az elmebetegre 2010-ben. Ez erre jó forgatókönyv, ezt akarod? Hiába KIABÁLSZ, akkor sem érthető számomra amit a továbbiakban mondasz, tehát tedd meg, kérlek, hogy újra nekifutsz s elmondod, mit is szeretnél tudatni!

294994 2013.12.14. 15:31:37

talema ! A bizonytalanság a 'hülyék' privilégiuma, vagyis egy normális embernek el kell tudnia döntenie - a lehetőségei közt - mi a neki legjobban megfelelő környezet. " Egyrészt ha ez a mostani" bekezdéshez : Ha egy 10-es skálát veszünk, és a legrosszabbik rendszer az egyes, akkor a jelenlegi kb. 3-as, tehát csak ennél nagyobb számot gondolhatunk kedvezőbbnek ! " A politikusok közt látni " bekezdésben az próbáltam megértetni, hogy az ismert politikai vonulatok adnak egyértelműen támogatható lehetőséget, pl. a DK-t ! Semmiképpen nem bizonytalanítható el semmilyen médiumban a szavazók tétova része sem emberséges indítékból.

265594 2013.12.14. 15:45:38

10. oldalborda 2013. 12. 14. 15:31 A bizonytalanság a hülyék privilégiuma????? :D ha ez igaz lenne, még mindig a fán lógva élne az_ember.... aranyos vagy. :D A jelen választási fidesziumban nem lehet erre alapozni. Muszáj egy jelöltet állítani, mert különben ugyan bekerülhet tán az ogy-be egy szerveződés -még ez sem biztos,sőt-, de a hatalom központosítva, ahogy most is van, marad az elembeteg kezében. Tehát muszáj összefogni s ha elikszektük együtt a minielnüküt, akkor lehet a koalíciónak ésszel, erők arányában s szakértelem fényében, feladatokat megosztani.
süti beállítások módosítása