Linóleum sirató

2012.02.28. 10:46

Pedig már aszittem.
És persze még mindig, közben pedig már látszik, hogy a pingvin bármennyire is öntudatos és magabiztos, én vagyok kevés a linóleumhoz.

Történt, hogy tegnap ismét elkapott a hevület, hogy mentsem megfele a világot. Mert én ugye, szoktam asztat csinálni, többféle módszert ösmerek ehhez, melyek között több "eszköz" is rendelkezésre áll a nemes cél eléréséhez.
Hol kukaccal, hol barbárral, tolvajcsajszival, miegyébbel, de -s néha időlegesen életem árán is-, de teljesítem küldetésem, így volt ez tegnap is, vagyis a késztetés megvolt, elő is kotortam a cd-ket, s tettem, amit tehettem....

Aztán rájöttem, hogy nem úgy van az! Miután betartott nekem kaméleon, már elolvastam a cd-k tokján a leírást, s mindegyik ablakos minimumkövetelményeket sorol, sehol egy hüllő... no, uccu neki, GYIK.
Anno, ezt az oldalt, még Dittelyányom mutatta nekem, hogy milyen kérdések is szerepelnek rajta, mintegy vicclap gyanánt, majd én ott maradtam. A sok meglehetősen tán bugyuta kérdés közt, jócskán van praktikusan  használható és valóban érdekes is. Úgyhogy kapom onnan a hírlevelet, néha olvasgatok, most pedig feltettem ott az aktuális nyavalyámat.
Éspedig.

Nos, nagy meglepetésemre kaptam is válaszokat, hasznos dolgokat, melyek leginkább arra az eredményre vezetnek, hogy egy kaméleon is sokkal de sokkal okosabb nálam.
Mert még a progit sem tudom letölteni, illetve ha az meg is van, nem tudom rávenni, hogy életre keljen a gépen, mely arra hívatott, hogy az ablakosra rajzolt játékom értelmezhetővé tegye pingvin illetve kaméleon nyelvén.

Szóval, most ez van. Búsulok. Én szegény, s az egy dolog, de szegény világ, ha tudná micsoda veszélynek van kitéve nap nap után, míg nem tudok tenni a megmentéséért!!!

Csal sírok...

























/Ehun sír, ni/


Hüpp....
 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr924219571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása